Technologie

Shelby GT350 w detalach

Shelby GT350 to wyjątkowo agresywna wersja nowego Mustanga, którą zdobi kultowa ikona kobry. Auto wprowadza kilka usprawnień względem seryjnego auta i teraz możemy się im przyjrzeć z bliska.

_39A1958_C1

Zawieszenie

W jego skład wchodzą idealnie dopracowane tylne sprężyny, które zapewniają największą efektywność podczas jazdy po torze. Inżynierowie zaangażowali się do tego stopnia, aby poprawić prowadzenie auta, że nawet doszli do wniosków, iż warto zastosować sprężyny, które są skręcone w różne strony. Aby móc je zmieścić, konieczne było przeprojektowanie kształtu dolnego wahacza.

rear-spring

Shelby GT350 jest pierwszym modelem Forda, w którym zastosowano zawieszenie MagneRide. Pozwala one na zmianę charakterystyki pracy amortyzatorów w ciągu milisekund. Dzięki temu można bezkompromisowo osiągnąć idealną przyczepność podczas jazdy torowej, a jeżdżąc na co dzień korzystać z komfortowego ustawienia.

Hamulce

Szybko jeżdżące samochody trzeba też skutecznie wyhamować. W Shelbym GT350 zastosowano najmocniejsze hamulce jakie do tej pory montowano w Mustangach. 394 mm na przedzie i 380 mm na tyle nawiercane tarcze pływające zapewniają idealne hamowanie nawet podczas długiej jazdy sportowej.

brake-rotor-and-caliper

Komentarze