Ford dla Ciebie

Ranger zdobywa świat

Potrzebujesz wytrzymałego samochodu, który doskonale spisze się w każdym, nawet najcięższym terenie i będzie przy tym wyjątkowo praktyczny? Ford Ranger przeszedł szereg wymagających testów, aby zagwarantować, że sprosta nawet najcięższym wyzwaniom. Nie straszne mu trudne warunki terenowe, jak błoto, woda, śnieg, piach, czy też ekstremalne temperatury. Został on wyróżniony nagrodą Międzynarodowego Pickupa Roku 2013.

AllNewRanger_18 Resized

Do tej pory konstrukcje samochodów typu pick-up nie zapewniały należytego bezpieczeństwa pasażerom. Ford Ranger jako pierwsze auto tego typu otrzymało maksymalne 5 gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP. Ranger został wyposażony w szereg systemów, które mają wspomagać kierowcę. Posiada ESP kontrolujące auto w każdych warunkach (w tym podczas ciągnięcia przyczepy), uwzględniając aktualne obciążenie pojazdu. Pomaga również podczas zjazdu ze wzniesienia oraz ruszania pod górę.

Pod maską Forda Rangera znajduje się mocarny silnik wysokoprężny TDCi o pojemności 3,2 litra. Rozwija on moc 200 KM oraz moment obrotowy 470 Nm. Turbosprężarka o zmiennej geometrii (VGT) zapewnia równomierne rozwijanie mocy i wysoki moment obrotowy już przy niskich prędkościach. Pomaga to przy przewożeniu ciężkiego ładunku, nawet do 1 336 kg lub ciągnięciu przyczepy o masie do 3 350 kg. Dostępny jest także silnik 2.2 TDCi, który oferuje 150 KM i 375 Nm. Oba warianty występują z sześciobiegowymi skrzyniami manualnymi lub automatycznymi. Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro V.

AllNewRanger_05 Resized

Kierowca Forda Rangera może wybierać spośród trzech trybów jazdy: 4×2 – do jazdy w normalnych warunkach drogowych, 4×4 (High Range – wysoki zakres prędkości) – do jazdy na drogach o gorszej nawierzchni i terenowych oraz 4×4 (Low Range – niski zakres prędkości) – do jazdy w najcięższych warunkach terenowych. Zmiana trybów odbywa się elektronicznie i może być wykonywana podczas jazdy.

Gama Forda Rangera składa się z trzech wersji kabinowych- pojedynczej, przedłużonej i podwójnej. Dzięki temu można wybrać pickupa dostosowanego do swoich potrzeb, służbowych lub rekreacyjnych.

 RangerWildtrak_08 Resized

Kabina pojedyncza

  • Dwudrzwiowa kabina z siedzeniami dla dwóch osób,
  • Skrzynia ładunkowa 2317 x 1560 mm,
  • 1340 kg maksymalnej ładowności całkowitej (1182 kg w wersji 4×2).

Kabina przedłużona

  • Kabina czterodrzwiowa z tylnymi drzwiami na zawiasach otwieranymi do tyłu i siedzeniami dla czterech osób,
  • Skrzynia ładunkowa 1847 x 1560 mm,
  • 1 254 kg maksymalnej ładowności całkowitej.

Kabina podwójna

  • Czterodrzwiowa kabina z siedzeniami dla pięciu osób,
  • Skrzynia ładunkowa 1615 x 1560 mm,
  • do 1152 kg maksymalnej ładowności całkowitej.

AllNewRanger_13 Resized

Ford Ranger mimo charakteru auta terenowego i dostawczego oferuje wysoki komfort podróżowaniu. Może on być wyposażony w automatyczną, dwustrefową klimatyzację, system multimedialny z dużym, kolorowym wyświetlaczem i nawigacją, tempomat, czujnik deszczu oraz elektrochromatyczne lusterko wsteczne.

Wielofunkcyjny pickup Ford Ranger kosztuje od 76 250 zł i jest dostępny w atrakcyjnych planach finansowych FCE Bank Polska:

Ford Kredyt to prosty i wygodny kredyt na zakup Twojego nowego Forda– nawet do 100% wartości samochodu.

Ford Leasing – atrakcyjny leasing, dzięki któremu możesz jeździć Fordem przy minimalnym zaangażowaniu gotówki.

Komentarze